marți, 4 august 2009

blestemul pitipoancei


nu ştiu dacă există o definiţie a fenomenului numit "piţipoancă", dar cu siguranţă cu totii ne gândim acum la toate strasurile, pantofii de "vampă", machiajul strident, boticul de pe hi5 şi toate accesoriile care se plimbă, la un loc cu buricul dezgolit, pe bulevarde.

cu toţii recunoaştem o piţi atunci când o vedem şi nici măcar nu avem nevoie de pregătire specială pentru a face asta.

cum ramane, însă, cu cei care încep să confunde o femeie care are grijă de ea, cu o piţipoancă? în ziua de azi, dacă nu te încadrezi în genul sport, bohem (sic!) sau etno şi îţi plac pantofii cu toc cui, gata, te-ai clasificat din start la "concursul" de piţipoanca anului. dacă mai ai şi părul blond, întins cu placa (pentru că dacă nu faci asta pari a avea o căpiţă de fân pe cap!), sau o poşetă care intră, pur întâmplător, într-un trend, ai trecut deja pe locurile fruntaşe.

şi nici măcar nu mai contează că pantofii ăia au o formă şi o culoare elegantă, sau că îi asortezi cu geanta, pe care nu o porţi nici în ruptul capului pe braţul în erecţie. nu mai contează că nu pui pe tine mai mult de două culori, pe care le potrivesti cu grijă. nu mai contează că părul tău blond are o nuanţă naturală şi că e departe de a fi platinat. nu

pentru minţile din ce în ce mai înguste ale societăţii, dacă eşti o femeie aranjată, cu mâini şi unghii în stare bună, adica french, simplu, fără strasuri, dacă porţi accesorii care îţi dau o pată de culoare, dacă ai parul tuns la coafor, ci nu cu barda acasă, daca ai o fustă mai scurtă pe care nu o porţi cu dresuri plasă eşti o piţipoancă.
pentru ca numai alea au fiţe de "dame bune", cu toate "aurimile" care se bălăngănesc pe ele.

si nu sunt rare cazurile în care minţile şlefuite pe cocalari şi piţipoance punct ro, nu mai reuşesc să distingă o nuanţă de gri de albul zângălit. dar de ce nu s-ar încadra şi capitolul acesta în tendinţa generală?

si tot aşa şi uite-aşa, mintea se îngustează către...cap. către capul intelectualilor cu pretenţii.

PS. Pentru cei care habar n-au ce NU este o piţipoancă

4 comentarii:

Miju spunea...

Nu exista un brand pitzipoanca sau cocalar. totul e de fapt dorinta de a imita. nu au valoarea afisata declarativ si ar fi bine daca s-ar comporta/ imbraca potrivit statutului lor. daca piata e plina de fake-uri, din cauza imensului succes pe care il au, in momentul in care tu vi aranjata in original, esti foarte usor de confundat cu masa, de un cititor de catarame, care nu stie sa aprecieze omul.

lasa-i in pace, altel ajungi ca rodica, sa respingi o culoare care ti-a placut foarte mult, pentru ca e folosita in exces de un partid sau nu iti mai faci parul cum iti placea pentru ca e plina strada de paparude care incearca sa imite, prost, vreun trrend pe care tu de fapt nici nu incerci sa il urmezi.

o vara placuta alexandra, atat cat mai e din ea


ps: nu merge linkul catre marius

Miju spunea...

principalul scop al pitzipoancelor e sa fie first class, sa aiba valoare, toate astea inainte de a le avea, le expun doar la modul declarativ. ar fi foarte bine daca s-ar crea un curent aparte cu strassuri si tinichele marca pitzipoanca. dar asa ceva nu se gaseste. totul e imitatia, de fapt mai mult in dorinta de a imita ceva de succes, de "valoare". iar cei care confunda, etichetand direct, omul normal cu pitzipongeala, din cauza unor prejudecati, nu merita bagat in seama

PS: nu merge linkul catre marius.

pps: vad ca nu am pierdut acest comentariu cum credeam, de m-am apucat sa scriu inca unul, il aveam deschis in alta fereastra.

...

aalexandraa spunea...

MIJU, multumesc, pentru comment. am vrut sa-ti spun ca am reperat problema si am reparat "baiul". acum merge link/ul. :)

mihutpanciu spunea...

te simti nedreptatzita pisi?! =)) e chiar induiosator.
spor la treaba