miercuri, 22 octombrie 2008

24 de ore


in seara asta mi-a rasarit o intrebare in minte: ce as face daca as afla ca mai am 24 de ore de viata?

primul impuls este de ne gandi, poate, la miile de feluri in care am putea muri si la incercarea de a "fenta" moartea, ca sa mai tragem putin de timp, insa poate data viitoare nu vom mai avea luxul de a sti cu exactitate CAND se va intampla marele eveniment.

gandindu-ma mai profund am realizat ca cele 24 de ore mi-ar acorda libertate, o descatusare de constiinta care ne tine in lesa, o lepadare de toate fricile noastre care nu ne lasa sa sarim cu parasuta, de pilda, si care apar tocmai din teama instinctiva, organica, de moarte.

o libertate totala, absoluta, pentru ca nu as muri inainte de termen daca nu as manca si nu as bea apa deloc in acest rastimp (nevoi care, de fapt, ne pericliteaza libertatea), nu as ajunge la puscarie pentru te miri ce idee trasnita care isi gaseste tocmai atunci drum prin tartacuta mea, nu as avea timp nici macar sa ma stresez daca am facut bine, sau rau, daca banii pe care i-am furat i-am dat unde trebuie, daca am incalcat legea. nuuuuuuuu o sa fiu mult prea preocupata sa-mi pun in practica visele de o suta de metri, pentru ca nu as vrea sa pierd prea mult timp gandindu-ma daca ceea ce fac e bun sau rau, moral sau imoral.

da' chiar asa, ce as face in cele 24 de ore de libertate totala? habar n-am, dar sunt convinsa ca as gasi un milion de lucruri care mi-ar umple pana la refuz fiecare clipa.

ah, dar ceva tot stiu: ziua asta a mea de mare viteza s-ar sfarsi, cu siguranta, intr-un infinit orgasm.

2 comentarii:

Radu spunea...

Ion afla ca mai are de trait doar 24 ore. Ii spune sotiei si ii propune sa mai faca o data dragoste. Ea este de acord. Peste 6 ore, Ion ii spune din nou:
- Iubito, stii, mai am doar 18 ore de trait. Crezi ca am putea sa mai facem dragoste inca o data?
Sotia este din nou de acord. Cand se duce la culcare, se uita la ceas si vede ca acum au mai ramas doar 8 ore. Atunci ii spune sotiei:
- Iubito, te rog... inca o data inainte sa mor.
- Bineinteles, dragul meu!
Apoi sotia se intoarce cu spatele si adoarme. Ion, agitat, nu poate adormi! Vede la un moment dat ca au mai ramas 4 ore. O trezeste pe sotie:
- Iubito, mai am doar 4 ore. Crezi ca am putea...
Sotia se ridica si spune:
- Uite care e treaba Ioane, eu trebuie sa ma scol maine dimineata, tu nu!

aalexandraa spunea...

super, super tare hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa