joi, 12 iunie 2008

fobiile



nu stiu altii cum sunt, dar eu cand merg sa-mi fac analize ma stresez cu o saptamana inainte. nu pot sa vad daca sunt sanatoasa, pentru ca ma imbolnavesc cu siguranta in cabinetul ala, cu asistenta langa mine, in timp ce ma pregatesc sa lesin.
stiu ca sunt din Transilvania si ca ar trebui sa-mi placa sangele si cei care il iau :D, dar nici vorba....fac tambalau in fata cabinetului in jur de o ora, timp in care sunt pe punctul sa lesin de vreo 3 sau 4 ori....si ma gandesc de inca o suta, daca sa fug sau nu.

unii numesc "boala" asta, Fobie, eu as spune ca e smintita curata, dar cum sa nu fie, cand stiu un lucru cat se poate de real: acul inteapa....si daca mai dai si peste o asistenta din aia cu probleme la ochi, care nu nimereste dunga albastruie.......s-a terminat.
poate ar trebui sa ma apuc sa imi injectez cafeaua de dimineata, care imi place asa de mult, direct in vena, ca sa scap de pacostea asta de tortura, dar...
...pana atunci sa fim toti sanatosi, ca boala vine...Doamne ajuta!

Niciun comentariu: