joi, 18 martie 2010

fara legatura



initial am vrut sa scriu despre prejudecati, despre cat de mult ne limiteaza. avem anumite asteptari de la oameni si ne formam parerea despre ei in functie de hainele pe care le poarta, de culoarea parului, de ochelarii de soare sau de locul din care vin...

e adevarat. hainele unui om sunt semnatura personalitatii sale. felul in care isi poarta pantofii poate spune daca este un excentric sau un om "normal".

ma intreb ce s-ar intampla daca nu am cunoaste nimic despre o persoana. daca nu am sti de unde vine sau incotro se indreapta. ce au fost sau sunt parintii lui, cu ce se ocupa el sau ea. ma intreb daca am fi in stare, atunci, sa ne concentram strict asupra lui a omului care este.

dar nu, n-o sa scriu despre prejudecati. o sa scriu despre.... acvariul pe care nu l-am avut niciodata si pe care mi l-am dorit intotdeauna, despre cainele nostru care, desi a stat la noi timp de o saptamana, nu ne-a apartinut, o sa scriu despre turturica fara pene in aripa, de care am avut grija o jumatate de iarna pana a re-invatat sa zboare. si despre toate lucrurile pe care mi le doresc, pe care nu le-am avut si care sunt atat de marunte....

oare ce vreau acum?
vreau ca in secunda asta sa ma indragostesc si sa vina primavara!



3 comentarii:

Radu spunea...

primul weekend din an cu peste 15°C. Deci o parte din ceea ce vrei acum incepe sa devina realitate. :D Semn bun !

aalexandraa spunea...

;) :D

tudor CeMerita.ro spunea...

poti sa cunosti oameni fara sa le cunosti trecutul, familia, etc. dar cum ai spus si tu, atunci te uiti la imbracaminte, freza. daca nu ar avea astea te-ai uita la integritatea dintilor, marimea... nasului :)