duminică, 18 ianuarie 2009

am facut-o si pe asta


pentru ca nu am fost fata cuminte data trecuta, prin toamna (cand a avut loc intalnirea bloggerilor) si nu m-am dus si pentru ca nu am vrut sa fiu neam prost, de data asta n-am ratat intalnirea.
chiar daca (sa-mi fie rusine) am ajuns cu intarziere.....

am mers acolo, nu am discutat, pentru ca dupa o ora, cand am ajuns eu deja isi terminasera discutiile despre....tweeter, parca? (habar n-am ce-o fi, dar banuiesc ca ceva interesant daca toata lumea pare asa entuziasmata de el...sau ea?)

a fost interesant sa ii vad pe oamenii din spatele paginilor si mi-a parut rau ca s-a spart gasca asa repede. dar, nah, am intarziat eu......
pentru ca am inteles ca a fost intalnirea bloggerilor si ca trebuia sa discutam de blogging, de fenomenul asta si de cum se pot face bani cu pagina, adica trebuia sa fim seriosi si cuminti, propun o intalnire care sa aiba un alt scop.

o intalnire a bloggerilor care nu discuta despre blog, pentru ca tare mi-ar placea sa-i cunosc pe oamenii din spatele acestei indeletniciri.

eh? buna ideea?

5 comentarii:

Ioana Suciu spunea...

de acord , imi pare rau ca nu am ajuns nici eu de data asta , dar next time sigur nu mai ratez...

Lucian spunea...

pe unde am stat eu nu s-a discutat despre bani, trebuie sa fi mai atenta :)

Carti fara pret spunea...

de acord. de altfel se preteaza si intlaniri in grupuri mai mici de acum...mai sociale :) asa ca astept invitatia :)

aalexandraa spunea...

in coltul meu s-a cam discutat. dar recunosc ca nu am fost atenta. sunt precum copiii aia care se agita mereu :))). traiesc, na

Radu spunea...

ma doare capu cu bloggerii astia :)) acum o sa fie si tuitãri si guglãri si cine stie mai ce... "nu mai stie ce sa mai inventeze ãstia dom'le! in fiecare zi altã trãznaie le dã prin cap!"

Intalnirile astea in haita de oameni care scriu la blog sunt de fapt pentru aia superdedicati care dau doua-trei post-uri pe zi si de 35 de ori atatea comentarii si raspunsuri la altii si pe forum-uri. Evident e ca un show auto unde fiecare isi etaleaza spoiler-ele sau motoru... nu sta nimeni sa se intereseze de cine anume sunt ceilalti cand merg pe jos. Ce vrei tu e mai degraba o iesire la o terasa/carciuma/concert simfonic cu o minitrupa de oameni selectionati din timp (chiar daca scriu la blog si ei) cu care scopul propus al iesirii sa fie voia buna si veselia... nici-decum faptul ca toata lumea are blog. Uite eu am blog. Si ce daca? :)) Deci sfatul meu e sa nu cauti lenjerie sexy si mp3 playere in raionul de mezeluri. Nici chiar cu lumanarea... ca e foarte probabil sa nu gasesti ce-ti trebuie.
Si mai e si chestiunea sincronizarii programului fiecaruia... Daca sunt 4-5 mai merge. Mai multi deja genereaza haos pana s-or alinia toate planetele :)