marți, 1 aprilie 2008

e asta un strut? sau o cioara?


un prieten mi-a spus azi ca se insoara cu o rusoaica bogata de pe net. dupa ce am cugetat adanc, pentru ca in ziua de azi nici surprizele nu ne mai surprind, am realizat ca asa ceva nu se poate. cica era pacaleala, dupa care, cand m-a vazut usurata,a spus: te-am pacalit ca te-am pacalit.

sfatul meu ptr ziua de azi: NU CREDETI NIMIC. nici daca aflati ca ati mostenit ceva, ca sora si-a pierdut cheile, ca o sa vina barza, ca pamantul e rotund, ca mai stiu eu ce. azi nu. absolut nimic. azi nu cred nici in minuni, nici in necazuri si nu o sa merg nici macar la doctor daca imi rup piciorul.

o colega a venit la birou cu ochiul umflat si pentru ca e la spital, ma gandesc sa o sun sa-i spun sa vina inapoi.......daca e doar o pacaleala?

e fain sa existe o astfel de zi. putem sa spunem adevarul oricat de urat ar fi el, fara teama ca vom fi crezuti, sau ucisi din pricina asta. tocmai realizez ca pot spune orice si mor de ras cand ma gandesc la privirea aceea neincrezatoare a oamenilor. parca aud deja intrebarile lor: ma minte? nu ma minte? si tu poti minti linistit si cu faptul ca ai mintit sau ai spus adevarul.

cel mai tare mi se pare sa fii nascut pe 1 aprilie. nu crede nimeni ca te-ai nascut, ca faci chef sau ca trebuie sa-ti ia cadou.
apropos una dintre cele mai dragi prietene isi serbeaza azi ziua. sau poate nu?

dar e adevarat ce am scris aici? nu cred........

Un comentariu:

Muppet suspect spunea...

Colega s-a intors si ochiul e tot umflat....
Eu zic ca e ceva suspect in poza postata. Sa fie o camila!? Nu bag mana-n foc.