miercuri, 9 ianuarie 2008

ego flamand sau teama de a nu fi uitat?


de cand a aparut internetul de confruntam cu termeni noi: profile, blog, forum, si cu o multime de site-uri specializate, care ne lasa sa ne aratam fata, trupul sau sa ne spunem parerea. ducem o puternica lipsa de atentie, asa ca ne apucam de scris, de postat fotografii, pe cele mai frumoase insa. Lumea trebuie sa vada cu cine are de-a face.

deschid anumite pagini si ma izbesc fotografii senzuale, fete zambitoare, costume de baie, dinti sclipitori, make up strident, in trend, tipi macho care isi umfla muschii dezgoliti pe tot ecranul pc-ului meu obosit de atatea ranjete.

de ce? ma intreb.... oare de ce? verificam listele de prieteni, thumb-up-urile pe care le iau altii, ne straduim sa postam mesaje din ce in ce mai sucheate, mai originale, poze cat mai interesante, totul pentru a impresiona........pe cine, oare? pe altii? sau pe noi?

avem nevoie de oglinzi in care sa ne dam cu pmnul in piept, pentru ca am detronat-o cu un thumb-up pe suzi69, miss popularitate de pe situl pe care il frecventam.

am devenit nesiguri si ne hranim mandria egoul, inteligenta mai mult sau mai putin fecunda cu tot felul de artificii......si ne facem la infinit poze "de pus pe net".

e fain, ce sa zic, dar tot ramane intrebarea: avem nevoie sa ne minunam de cat suntem de frumosi, de destepti si de cati prieteni de fum ne putem face on line? sau traim undeva in interior o teama care ne mananca: teama de a nu fi uitati si dati la o parte......
Alexandra

PS. va place poza mea, nu-i asa? :D

2 comentarii:

Radu spunea...

La naiba!!! de unde fac si eu rost de thumb-upsuri?? Nu stiam ca se dã !!!

Hmm.. eu presupun ca suzi69 e travestit ! Altfel cum?

Poza ta ne place. Eu recunosc stilul pozarului... sau mi se pare?

cornelpitu spunea...

flamand se refera la locuitor al regiunii flamande nu?