joi, 20 martie 2008

Imperfect

toti suntem viciosi, indiferent daca recunoastem sau ba. nu se schimba cu nimic natura noastra, daca ne mintim numindu-ne viciul pasiune.....

suna mai frumos nu? pasiunea mea sunt tigarile......fumatul imi da o stare minunata de fiinta misterioasa care se ascunde in spatele unei perdele de fum, decat daca am spune: sunt un vicios, put ca naiba din cauza tigarilor, hainele imi miros a statut, la fel si respiratia, am dintii galbeni, s...a...m..d...plus ca ma uit cu mare drag la arsura de tigara din buget, care, parca se tot lateste..


viciul e garantia slabiciunii noastre, el ne face simpatici. cum ar fi sa avem un prieten care nu participa la reuniunile ametite ale gastii pentru ca nu bea, care nu-ti citeste blog-ul pentru ca nu suporta netul, care nu-si cumpara niciodata nimic, cum e sa nu ai pe cine sa certi ca doarme prea mult, ca mananca prea mult, ca bea prea multa cafea, ca fumeaza prea mult, ca........


cred ca am muri de plictiseala langa un astfel de om...


viciul...ne ajuta sa ne exprimam dragostea fata de cei pe care-i iubim, sa le purtam de grija, blagoslovindu-i ca ba asta e prea mult, ca ba aialalta, ba ca ieri a facut-o lata, ca in toate celelalte seri.


cum am fi noi, oamenii, fara slabiciunile astea care ne mananca?.......mai saraci cu o ingrijorare, mai saraci cu o cearta, mai saraci cu cativa prieteni minunati, poate, care au un obicei enervant: fumeaza, sau beau, sau isi cumpara non stop pantofi, sau ne suporta exact asa cum suntem.

viciul e insasi natura noastra, garantia normalitatii, pentru ca lipsa unei "pasiuni" indica deja o stare atipica....

asa ca, imi place ca sunt vicioasa si uneori ma arunc cu voluptate, pana peste cap, in absurdul meu viciu, care ma chinuie, imi ridica intrebari, ma sufoca, ma macina, ma bucura si ma intristeaza totdata. nu cred ca o sa pot renunta vreodata, chiar daca imi doresc, la dependenta mea de.... Oxigen si Apa

Niciun comentariu: